Friday, September 25

esok bermula semula kehidupanku sebagai pelajar tahun akhir di ukm ni...
adoi..kne g tanjung karang lagi..
serangga oh serangga...
cepat la masa berlalu..
tk sabar rasenye nk abiskan kajian pasal serangga padi ni..
makin lama aku makin bosan la pulak..
tiap2 minggu pn kne g jgk..
da la beban kerja makin lama makin bertambah..
da dekat nk exam plk tu..
time exam pn kne g sampling jgk..
ade ke patut..
agak2 la pn..
ini boleh menyebabkan kepupusan serangga..
lagi satu yang tk bpe nk logiknye..
aku wt perbandingan 2 kawasan yang berbeza..
yang dia suh aku bezakan serangga perosak dengan yang bukan perosak tu knp plk..
ish..
tk paham btul la aku ngn dia ni..
menyusahkan hidup aku btul la..
i hate u.....
urrrggggghhhhhh...

ps: i lovu u arie...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity