Monday, February 22

sengal2 kepala

tengah pikir cmne nk wt literiture review tuk u3 ni..
ape la aku nk carutkan ni..
otak...
cepat3 pikir..sambungkan segala saraf yg ade kt kepala otak aku ni...
pening2...
rabu kol2 da nk kne present da..

huhu...
ramainye org nk kawin...
sahabat2 ku pn da ramai yg mengakhiri zaman bujang...
tetibe rase nk kawin jgk...
wahaha...

sape nk kawin ngn aku sila angkat tangan???
haha..
sengal plk aku ni..
pening ni..
projek...mid exam...present...report...
sume pn tk siap lg...

sape nk tolong aku???
please!!!
tetibe nk doa..
ya allah..percepatkan la jodohku dengan arie..
dan permudahkanlah ia..
agar diri kami terpelihara dari sebarang perbuatan dosa..
agar kami boleh menghalalkan yang haram dengan ikatan pernikahan...

cepat2 tolong aku aminkan
ramai2...
aminnnn....



No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity