Wednesday, July 29

minggu ni balik kampung...

yeye..dapat balik kampung..setelah hampir 3 bln aku tk menjenguk kt umah akhirnya mggu ni dapat gak aku blk....
yang bestnye plk..
kos pergi dan balik adalah free..
jimat skit duit aku yang mmg hampir2 dah tidak menampakkan nilainye...
fuh...
lame da aku tk update kt blog ni...
tahap idea is 00.00
kering gle tkde idea..

huk3..
aku rindu kt arie...sekarang dia da keje..mlm2 lak tu...
tkde sape nk teman aku makan mlm2..
tk suke3...
waaaaaaa....

Saturday, July 25

gerhana matahari 22 julai 2009

video

ni berita tv3 pasal gerhana matahari...
kt malaysia gerhana matahari separa je..tk sume orang perasan..
lgpn pg tu mmg cuaca mendung..kt china gerhana penuh...
pagi tu gelap gile....
6 minit lebih..
mase matahari nk kuar tu cantik gile...
cantik sungguh kejadian2 yang ALLAH ciptakan...

Friday, July 24

-bosan-sunyi-menyampah-geram-ntah pape-

Monday, July 20

feveret car..oh...minicopper ku!!


cun tk kete ni....
hehe..
mini copper...
sape nk bagi aku satu ni???angkat kening..tapi jangan angkat kaki..
dapat sebijik pn ok da..
comelnye!!!
same cam aku comel...
sesuai sangat la tu...
hehe..
dapat dalam mimpi pn ok gak..

Sunday, July 19

HANYA INGIN KAU TAHU...

video

ni lagu kumpulan republik..best giler..
sedih je dengar lagu ni..
sayu jek ati aku..
lagu ni la peneman aku tido..hehe..
lagu feveret ni..
aku tujukan lagu ni tuk arie sayang..
hehe..

i love u sayang!!

Saturday, July 18

PILIHAN BEBAS!!!

ni la subjek pilihan bebas aku tuk sem ni...asas pengurusan kewangan...hehe..orang kate susah tapi cm syok je aku tgk...lecturer pn best jgk...

harap2 aku dapat skor..insyaallah...

amin...

Monday, July 13

yahoo!!

yey!!!
da dapat first aid kit baru!!
seronoknye...
tadi g kajang ngn arie ku sayang...
huh!!
penat..
lain yang dicari lain plk yang dibeli..
siap bleh daftar tuk g melancong lg..
ish3..

jom tgk gamba first aid kit aku..
kecik jek..
comel cam aku gak..
hahha..



first aid kit aku...




arie tengah kacau awek lain..

tu je la cite tuk arini..sekian terima kasih...

Saturday, July 11

ADAKAH KAMI KEMBAR??



cube perhatikan gamba di atas dengan teliti...
hehe...
aku cume nk tanya..
kitorang ni ade rupe macam kembar ke??
ada la sorang mamat ni..tak tau la dia ni pakai cermin mata ke tak..
dia kate kitorang ni kembar..
same ke??
ish.. biar betul...
klau kate ade iras2 tu,
aku leh la iye kan je...
tapi ni kembar...
ish3...
da la ade orang kate kitorang ni adik beradik...
kitorang cakap kitorang adik beradik pn mmg orang percaya..
klau cmni bleh le tipu2 skit..
hehe..

times square!!!

aritu mase birthday arie kitorang g jalan2... blogger-emoticon.blogspot.com mule2 g lowyat nk cari charger laptop sebab charger laptop aku tibe2 jek rosak...cedih!! blogger-emoticon.blogspot.com
huh!!
tak gune punya charger.. blogger-emoticon.blogspot.com sebab charger aku rosak aku pn tk dapat la online selama beberapa hari... blogger-emoticon.blogspot.com time tu plk bateri pn da abis..langsung tkleh on laptop.. blogger-emoticon.blogspot.com
ush..
nasib da dapat charger baru... blogger-emoticon.blogspot.com ..


pas je g bli charger tu kitorang pn tktau mane arah yang patut kitorang tuju... blogger-emoticon.blogspot.com..
last2 kitorang redah je la times square..
dengan tercengang2nya aku pn ikut la jgk redah tempat tu... blogger-emoticon.blogspot.com..
mane la aku penah pegi tempat2 cmtu..1st time ooo...

kitorang masuk Cosmo's World Theme Park...nak masuk tu pun puas carik pintu masuk...
masuk tu harge rm 38 sekepala..tapi klau ade my kad harge rm32..mahal ooo..
arie plk dengan poyonye bagi kad pengenalan tentera dia...
huh..
berlagak gile mamat tu..
berpeluh2 akak kaunter tu carik no ic dia kt situ.. blogger-emoticon.blogspot.com ..
masuk2 je dia nk main roller coaster...
gile ko...
aku ni da la takut skit bab2 naik bende yang laju2 ni...
terketar2 aku nk naik bende tu.. blogger-emoticon.blogspot.com
ish..
risau aku..
tapi aku pn naik la jgk dengan beraninya...
huk3..
fuh!!!
sekali amik ko...cam nk terkencing aku duk kt situ..pegang kuat2 tu...rasenye bleh bengkok kot besi yang aku pegang tu klau naik lama lagi...
turun2 je terus cam nk pengsan.. blogger-emoticon.blogspot.com
pastu ape ntah lagi yang kitorang naik...pusing2 lak tu..
laju gile..turun je menatang tu trus aku... blogger-emoticon.blogspot.com
berpusing macam kipas da..
da rase cm nk muntah da ni.. blogger-emoticon.blogspot.com..nasib tk kuar lagi...
permainan yang ketiga pn pusing2 jgk...
cam nk tercabut je nyawa aku ni rase... blogger-emoticon.blogspot.com...
betul penakut la aku ni...
aku rase klau naik lagi yang pusing2 tu mesti terbelahak terus aku kt situ gak...

pastu naik train ngn jeep jek...pastu kitorang pn kuar...balik ar..ape lg...da dekat nk malam da...
cuaca aritu plk kurang baik...hujan plk..

dan..
yang lebih menyakitkan ati adelah...orang sangat ramai membanjiri kawasan tersebut...
dan kitorang juga terlepas lebih kurang 10 monorail sebab da macam tauhu sumbat da aku tgk...

akhirnya dapat jgk kitorang naik...huh..busuk3 da aku..
then..komuter pn same...ntah dari planet mane ntah orang seramai2nya ni datang...
kitorang pn tersepit la kt pintu komuter tu..orang kt luar tu nmpk la muke kitorang yg kesian ni...
huk3..
sampai je bilik dalam kol 7 lebey..nk kt kol8...
pastu malam tkleh tido lak...ape2 pn..aku nk cakap aku sayang kt arie sangat2... blogger-emoticon.blogspot.com

nk tengok gamba???
jom!!




ni charger yang rosak tu...



ni charger baru..murah punya ni...




ni mase nk naik roller coaster...




blum gerak lagi la




takut ni...




macho gile..hehe..sayang arie..




naik train...

habis da.... blogger-emoticon.blogspot.com ..

Thursday, July 9

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG!!!


Happy Birthday Glitter Graphics

selamat hari lahir sayang!!!
arini burzday arie...
yg ke-23..
selamat hari lahir arie...da tua pn..jgn tak ngaku lak ea..
jgn perasan 20 tahun lak..
semoga sihat2 selalu...rajin2 selalu..comel2 selalu...
semoga dimurahkan rezeki sentiasa...
blaja rajin2 ea sayang...
semoga kita sentiasa kekal berdua bersama selamanya...
semoga semua yang baik dan yang terbaik tu sentiasa bersama abang...
terima kasih atas segala jasa dan pengorbananmu padaku..hehe..
terima kasih sayang..
I LOVE U SAYANG...

Sunday, July 5

kembali ke tempat asal...

arini aku dengan susah payahnye kembali ke UKM setelah 2 bulan berhijrah ke Teluk intan..
huh..
ade rase rindu plk kt orang2 teluk intan..
da tkde lg orang yang nk kutuk2 kitorang,
yang nk sabotaj kitorang,
yang nk gurau2 ngn kitorang,
dan yang paling penting
yang nk blanje kitorang..hehe...
pagi td gigih aku ngn rokiah bangun pagi2 sbb nk balik UKM...
ujan plk..
nasib baik en.khairul ade..dia la yang anta g stesen bas...
terima kasih..jasamu dikenang..
punye la berat beg2 aku..cm nk pengsan..
tapi tetap gigih nk blk...
ade motivasi gak nk blk tu..
hehe..
arie sayang tunggu kt UKM..tu yang gigih jgk blk..

sampai je kolej..masuk bilik..terus bukak tenet...then kol 230 g amik kunci..
pastu trus kuar jumpa arie..
kitorang pn g la tgk wayang kt metro kajang..
tgk transformers...

yey!!dapat gak jumpa arie...
bestnye jln2..
rindu sangat!!
terima kasih arie....
luv u..

entry ni jugak nk ucapkan terima kasih kepada pegawai2 dan warga JASTI atas segala tunjuk ajar dan kerjasama yang diberikan sepanjang 2 bln kami berada di sana...halalkan segala makan minum dan barang2 yang kami da terpakai..maafkan segala kesalahan kami jika ade..hehe..tk sengaja tu..terima kasih kepada en.sazali, en.ramli, en.khairul, en.helmi, en.ani,en.reza,en.roslee, en.faizal dan en.suhaimi...
jasamu dikenang..

p/s:luv u arie..

Friday, July 3

no name

hari ni ari last praktikal jabatan alam sekitar cawangan teluk intan...yey bleh balik...nk jumpa arie...
ari ahad baru blk ukm..
pas ni good bye teluk intan...
hahahaha...
ok2..
nk g menara condong ni...
pegawai ajak...
sibuk je suh kitorang g...
nk halau la tu...
huh...


da...jumpa di ukm...
luv u arie...

Thursday, July 2

uhuk..uhuk..

arini ujan kt dalam hati...sedih je..tknk cakap pape arini...uhuk2..nape???tak larat nk senyum da...rase nk mrh diri sendiri..."nape ko ni sengal sangat??tak gune betulla...apsal yang lembik sangat ni???ko bkn ngaku diri ko kuat ke??tapi sebenarnya lembik jek..skit2 nk nangis2..poyo je.."

nape nak nangis je ni...ala..aku kah yang bersalah? ye kot..
lg skit je lg..
tk sabar nk blk umah..
jumpa parent..
jumpa adik beradik..
and special skali nk jumpa arie...
rindunye....

takmo nangis2 lg..biala ape yg diorang wt pn..tk bgtau ke..tk jemput ke..tk tego ke..bia je la..aku tknk kisah..tknk hirau..tknk peduli..sebab aku masih ade yang sayang...ramai sayang aku..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity