Saturday, October 31

adik beradik!!!

adakah kami adek beradik??
haha...
ape nk jawab ea...
ramai gak yang tanye soklan tu...


da tk terhitung da ribu riban orang yang tanya...
hehe...

mari tgk gambar di bawah...
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

cun tk gambar ni...
tp yg penting aku lg cun dari mamat tu..
lalala...


kitorang ni la yang org slalu salah sangka...
cm adik beradik ke??
ko gle ke adik beradik??
tknk aku..
kang klau adek beradik cmne nk kawen nanti???
tett!!!

haha..

orang kate rupe kami same...
lalala...

same ke??

ape pendapat korang??
sila2 komen...

p/s: perut sudah berkeroncong...cepat la dtg mr arie..
luv u mr arie..
lalala

Thursday, October 29

aduh...
kepala otak macam nk pecah je...
pening3..
hutan333....
huh...
da tkde idea aku nk jwb ape...
sume idea same je...

exam seterusnya...

isnin 2 nov 2009
bertempat di dewan gemilang
pada pukul 1530
asas pengurusan kewangan
tempat duduk 291...
yey..
duk dlm dewan selama 3 jam..

esok mr arie ade exam..
pukul0830
bertempat di DT Abdullah Mohd Salleh

gud luck mr arie sayang...
lalala...

luv u...

Wednesday, October 28

sok aku exam lak..

1st paper..
etnobotani dan ekonomi persekitaran..
bertempat di
dewan tun abdullah mohd salleh
pada pukul 1530..
exam berlangsung selama 2 jam
dan aku duk kt meja no. 506..

huh...

cm takut la
kpd coursemate ku bdk2 modul biologi..
gud luck and all the best sok..
selamat menjawab dengan jayanya
kepada anda semua...
chaiyok2!!

lalalala...
dan tidak lupe juga..
kpd mr arie...

beliau juga exam esok...

pukul 0830..
mikroekonomi II..
bertempat di DECTAR
exam berlangsung selama 2 jam 30 minit...
chaiyok3!!!sayang...




ok3..
sambung study blk...

daa..

Monday, October 26

aritu kitorang g jalan
g mane ek??
hehe..
mydin kajang je...
lalalaala...

jom tengok gambar....

ape pandang2?? tk puas ati ke?? nampak poyo kan mamat ni...lalala pergi mane ntah.. besa gle mate aku.. lalala

bosan aku...
lalalala
ntah pape...
lalala..
bosan la aku arini...
risau pn ade jgk...
lalala

Tuesday, October 20

diet siri I

nasi ade sumber karbohidrat yang tinggi
klau nk diet amik skit cukup..
jgn amik lebey2 plk...
kate je nk diet
tapi melantak sampai 3 pinggan..

isi buah mangga yang masak ada 15% gula..
1% protein...
vit A, B dan C yang tinggi
melancarkan proses pencernaan

gula semulajadi yang bleh tahan keinginan tuk melantak lebey
makanan yang tinggi gula proses...
ade dalam epal

klau nk kurangkan kadar kolestrol..
kurangkan kadar gula dalam darah..
tknk tulang rapuh (osteoporosis)
makan la kacang soya..

sotong..
kaya sotong ni..
sape nk kaya kawin la ngn sotong...
opsss!!
tp bukan kaya duit...
kaya dengan kandungan kalsium..
dan protein..
tp tkley la ko melantak byk2..
sotong tk cukup tenaga pastu bleh gemukkan..

kalau nak vitamin dan zat mineral yg banyak..
makanlah pisang..
pagi2 ko melantak la pisang sampai satu tandan ngn air putih..
sebagai sarapan ko la..
konform ko jd tetamu setia toilet...

tu je la dulu..
nanti aku sambung lain..


daa...

Monday, October 19

miss my parent

miss my mr arie

miss my siblings

miss my old friends

miss a lot of people..

semoga kalian semua sentiasa berbahagia..
selamat sentiasa..
dan dilindungi Allah...
amin..

luv this people so much..

GERAM!!!! motif??

tak suke orang yang begitu poyo dan begitu menunjuk2...
huh..
i menyampah okey...

sume pn nk bagitau kat orang lain..
macam la sume nk dengar ape yang ko buat..
ade aku kisah??

ko nak buat ape pn ko punye suke la..
lantak ko la..
tp takyah la nk menunjuk kt sume orang...

bukan nk jeles pn..
tp agak2 la..
orang lain pn boleh pk la

cakap tk serupa buat la ko..
sengal ubi kentang...

Sunday, October 18

pagi yang tidak berapa indah...
sbb da tengahari..


ari ahad yg bosan tetapi byk kerja yg harus di siapkan...
assgment da over due dh..
tp masih buat tk tau lg...
lalala...


miss my mummy and daddy...
sejak ble lak pggil mummy ngn daddy ni..
kang meremang lak bulu tengkuk diorg dengar...
hahaha..


mls nk start wt keje dan tktau nk start dari mana...
wahwhahwah....
watthefish...


masih ngntuk lg dan masih di landa selsema berpanjangan...
lapa lagi...
sob3...

lame tk cite pasal mr arie aku...
dia sihat je..
tp cm tk sihat pn ade gak...
asyik keje je...
kcian dia..
i luv u sayang...
lalala...


okla..nk siapkan semua urusan plk..
mandi tk lg..
urusan byk lagi tk selesai ni..(men game je sebenar..)


ok..
see u later...
daa..

Saturday, October 17

TANJUNG KARANG

huh..
mggu ni aku melawat ke tanjung karang tuk kesekian kalinya..
merangkap kampung kedua aku la..
huhu..
mane taknye tiap2 mggu pn aku gerak ke sana..
adui..
letih gile kentang..
rumah aku pn da lame aku tk blk..
asyik jenguk kmpung org je..
bkn umh mak mentua okey..
kt bwh ni ade la skit2 gambo..

view this..lalala



yey da masak pn padi ni...tk lame lagi..

lihat la..kawasan kajian untuk tesis ku..


bende ni la yang aku duk pasang tiap2 minggu...sbnrnye bkn aku pasang pn...

tengah adjust2 skit..tu la en bad..

hehe...penat ooo tiap2 mggu kne g..
gile kentang sape yg suh ni..
nasihat dari seorang kwn..
"rajin2 la ye..skit je lg..da tk lame da"
sob3..
terharu..
tu je la keje aku tiap3 mggu...
nk ucapkan trime kasih la kepada sesiapa yang banyak membantu...(sambil bergenang air mata, ceh)
credit to : my dear arie, ibu bapa dan keluarga, en badrul, en jai, en rais, syazwan, shahrul, abg bob serta rakan2 yang membantu secara langsung atau pn tidak...
nangis2..
thanks a lot..

JIHAT EKONOMI

wang bukan segala-galanya..
tetapi segala-galanya memerlukan wang..

wang boleh membeli makanan
tp tk boleh membeli selera makan..

wang boleh membeli buku
tp tk boleh beli ilmu

wang boleh beli tilam yang empuk
tp tk boleh beli tdur yang lena

harta benda merupakan tulang belakang kehidupan
ibadat haji merupakan tulang belakang umat islam

Thursday, October 15

duit oh duit

mggu ni da start daftar kursus awal..
huhu..
aku tk dapat daftar..
sbbnye??
ade utang la...
RM559..
byk gile kentang..
huh...
mne ntah nk cekau duit ni...
so aku pn bia je la utang tu sampai sem dpn..
tk koser aku nk byr..
nk byr ngan ape??
air liuq??
untung la klau ukm nk trime air liuq aku ni..

Sunday, October 4

Terleka bila berbicara denganmu
Pastiku terbang tinggi ke awan biru
Bermain dengan kata-kata
Dari bibirmu itulah mimpiku selalu

Kerap kali kau muncul di ruang minda
Denganku kini kian sempurna
Bilaku terjaga kau di depan mata
Katakan saja apa yang di rasa

Kamu selalu buatku tersenyum sendiri
Ku tahu apa sebalik senyuman itulah yang ku mahu
Jawapan dari kamu

Aku selalu terkenangkan kamu
Bila kamu jauh dari diriku kamu selalu yang ku rindu
Jawapan rinduku kamu

Nyata berbeza cara kau berbicara
Ku terasa diriku istimewa
Mahuku bertanya tapi ku tak berdaya
Dah ku dekat denganmu kelu lidah membisu

Masih lagi ku tercari-cari
Dari mimpi ke mimpi hari ke hari
Nyata mulanya dari kamu
Katakan saja apa yang di rasa

Kamu selalu buatku tersenyum sendiri
Ku tahu apa sebalik senyuman itulah yang ku mahu
Jawapan dari kamu

Aku selalu terkenangkan kamu
Bila kamu jauh dari diriku kamu selalu yang ku rindu
Jawapan rinduku kamu

Selalu aku mendoakan
Agar kita disatukan
Dan kita akan
Ke akhirnya

Kamu selalu buatku tersenyum sendiri
Ku tahu apa sebalik senyuman itulah yang ku mahu
Jawapan dari kamu

Apa yang kau mahu
Itu yang ku mahu
Janganlah kau pergi
Tinggalku sendiri
Ku cari jawapan pasti

Kamu…
Kamu selalu buatku tersenyum sendiri




i luv u arie...

Thursday, October 1

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity