Saturday, July 11

times square!!!

aritu mase birthday arie kitorang g jalan2... blogger-emoticon.blogspot.com mule2 g lowyat nk cari charger laptop sebab charger laptop aku tibe2 jek rosak...cedih!! blogger-emoticon.blogspot.com
huh!!
tak gune punya charger.. blogger-emoticon.blogspot.com sebab charger aku rosak aku pn tk dapat la online selama beberapa hari... blogger-emoticon.blogspot.com time tu plk bateri pn da abis..langsung tkleh on laptop.. blogger-emoticon.blogspot.com
ush..
nasib da dapat charger baru... blogger-emoticon.blogspot.com ..


pas je g bli charger tu kitorang pn tktau mane arah yang patut kitorang tuju... blogger-emoticon.blogspot.com..
last2 kitorang redah je la times square..
dengan tercengang2nya aku pn ikut la jgk redah tempat tu... blogger-emoticon.blogspot.com..
mane la aku penah pegi tempat2 cmtu..1st time ooo...

kitorang masuk Cosmo's World Theme Park...nak masuk tu pun puas carik pintu masuk...
masuk tu harge rm 38 sekepala..tapi klau ade my kad harge rm32..mahal ooo..
arie plk dengan poyonye bagi kad pengenalan tentera dia...
huh..
berlagak gile mamat tu..
berpeluh2 akak kaunter tu carik no ic dia kt situ.. blogger-emoticon.blogspot.com ..
masuk2 je dia nk main roller coaster...
gile ko...
aku ni da la takut skit bab2 naik bende yang laju2 ni...
terketar2 aku nk naik bende tu.. blogger-emoticon.blogspot.com
ish..
risau aku..
tapi aku pn naik la jgk dengan beraninya...
huk3..
fuh!!!
sekali amik ko...cam nk terkencing aku duk kt situ..pegang kuat2 tu...rasenye bleh bengkok kot besi yang aku pegang tu klau naik lama lagi...
turun2 je terus cam nk pengsan.. blogger-emoticon.blogspot.com
pastu ape ntah lagi yang kitorang naik...pusing2 lak tu..
laju gile..turun je menatang tu trus aku... blogger-emoticon.blogspot.com
berpusing macam kipas da..
da rase cm nk muntah da ni.. blogger-emoticon.blogspot.com..nasib tk kuar lagi...
permainan yang ketiga pn pusing2 jgk...
cam nk tercabut je nyawa aku ni rase... blogger-emoticon.blogspot.com...
betul penakut la aku ni...
aku rase klau naik lagi yang pusing2 tu mesti terbelahak terus aku kt situ gak...

pastu naik train ngn jeep jek...pastu kitorang pn kuar...balik ar..ape lg...da dekat nk malam da...
cuaca aritu plk kurang baik...hujan plk..

dan..
yang lebih menyakitkan ati adelah...orang sangat ramai membanjiri kawasan tersebut...
dan kitorang juga terlepas lebih kurang 10 monorail sebab da macam tauhu sumbat da aku tgk...

akhirnya dapat jgk kitorang naik...huh..busuk3 da aku..
then..komuter pn same...ntah dari planet mane ntah orang seramai2nya ni datang...
kitorang pn tersepit la kt pintu komuter tu..orang kt luar tu nmpk la muke kitorang yg kesian ni...
huk3..
sampai je bilik dalam kol 7 lebey..nk kt kol8...
pastu malam tkleh tido lak...ape2 pn..aku nk cakap aku sayang kt arie sangat2... blogger-emoticon.blogspot.com

nk tengok gamba???
jom!!




ni charger yang rosak tu...



ni charger baru..murah punya ni...




ni mase nk naik roller coaster...




blum gerak lagi la




takut ni...




macho gile..hehe..sayang arie..




naik train...

habis da.... blogger-emoticon.blogspot.com ..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity