Saturday, May 7

kecewa lg...

arini g menyelesaikan urusan yg belum selesai...

kali kedua g pn kesudahannya masih juga sama..masih mengecewakan jgk...

tp tkpe la mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar dan yg penting secara sederhana dan mengikut syariat...

perjalanan dari dengkil ke seremban lancar je..

cume skrg ni byk sgt kereta2 yg rosak dekat highway...tayar bocor la..kurang air la..enjin berasap la..mcm2..

tp masa nk blk dengkil, keluar je susur seremban terus jem...mcm sardin..nasib jugak nek moto..tp takut jgk sbb byk lori yg besa2..

rupanya ade accident...teruk jgk la..rasenye mcm tkde sape yg selamat sbb hanya ada bomba, polis ngn on tow bomba je...tkde ambulans pn...kereta mmg remuk teruk gle..klau ade mangsa yg masih hidup mmg ajaib la..

mmg seram..pastu sepanjang jalan tu mesti ade kereta yg rosak kt laluan emergency..

pastu skrg ni byk betul lori besa2 kt atas jln raya ni..pastu laju lak tu...kecut perut....

semoga setiap perjalanan yg akan mahupun sedang aku dan bakal suami ku tempuh sentiasa dalam lindungan dan rahmat Yang Esa...amin...

daaaa..



2 comments:

cik ani said...

i'Allah..mudah2an segala urusan dipermudahkan..benda baik i'Allah xde halangan..harap anda berdua bersabar menempuh dugaan yang diberikan sekarang mahupun setelah berumahtangga kelak..

fatiha said...

hehe...thanks kak..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity