Sunday, September 6

halooo...huhu
sekarang ni susah betul nk update blog ni..
terbengkalai je dia...
banyak tul masalah sekarang ni..
pening kepala..
haha..
mane la perginye rumate ku ini..
da lame menghilang tk blk bilik..
ish3...
risau lak aku...
aku ni mcm single in double room...
dari first year pn mcm tu jgk..
huhu...
diorang ni tk suke duk ngn aku ke ek???
musykil jap...
masih banyak lagi assgment yang belum bersentuh...
midsem test lagi...
baru 3 tahun kt ini da naik gile aku...
pasni aku surrender la..
conform...
sampai sini je perjuangan aku kt U ni..
aku tknk sambung ape2 lagi...
nk tgk dunia luar yg penuh pancaroba dan cabaran yang menggila plk...
ok la...
nk chiao dulu...
nk wt assgment pastu nk mimpi yang indah2 arini...
sebelum ku di torce, di cerca dan dihina ari slase ni...
huh...


p/s : luv u arie...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity