Wednesday, September 30

JALAN-JALAN MAKAN AISKRIM

arini pagi2 g blogger-emoticon.blogspot.com joging kt taman dekat belakang PKNS tu..
penat gile aku blogger-emoticon.blogspot.com ..tapi orang tu wt taktau je.. blogger-emoticon.blogspot.com
tk kesian langsung kt aku.. blogger-emoticon.blogspot.com
pastu kitorang blogger-emoticon.blogspot.com kebasahan kerana hujan turun dengan lebatnya..
pastu tengahari tu kitorang g blogger-emoticon.blogspot.com beraya kt mydin..
bukan dapat duit raya..
blogger-emoticon.blogspot.com tp kene bagi lak duit raya kt mydin tu..
huhu.. blogger-emoticon.blogspot.com
pastu da siap2 byr sume aku pun blah la..
arie kate tunggu kt moto...
sekali tengok dia sedap je mkn aiskrim kt tepi tu..
cis.. blogger-emoticon.blogspot.com
da la tk tunggu aku..
aku sampai je da nk abis da aiskrim dia separuh..
huh..
so pelahap u..
tapi blogger-emoticon.blogspot.com dia bli gak tuk aku..
klau tk bli td..
blogger-emoticon.blogspot.com siap la..
blk jln kaki..
dia la bukan aku..
hak3.. blogger-emoticon.blogspot.com
aku makan la aiskrim tu dengan sopannye...
kt bwh ni gambar2 orang tengah mkn aiskrim dengan gaya yang...
eewww...
blogger-emoticon.blogspot.com tk senonoh...
then..blk setelah aku memontengkan diri dari menghadiri kuliah..
syyhh!!


comel la tu wt muke camtu...


ha..aku mmg sentiasa comel pn...

tu je tuk arini...bye!! blogger-emoticon.blogspot.com

p/s: luv u arie.. blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity