Wednesday, October 28

sok aku exam lak..

1st paper..
etnobotani dan ekonomi persekitaran..
bertempat di
dewan tun abdullah mohd salleh
pada pukul 1530..
exam berlangsung selama 2 jam
dan aku duk kt meja no. 506..

huh...

cm takut la
kpd coursemate ku bdk2 modul biologi..
gud luck and all the best sok..
selamat menjawab dengan jayanya
kepada anda semua...
chaiyok2!!

lalalala...
dan tidak lupe juga..
kpd mr arie...

beliau juga exam esok...

pukul 0830..
mikroekonomi II..
bertempat di DECTAR
exam berlangsung selama 2 jam 30 minit...
chaiyok3!!!sayang...




ok3..
sambung study blk...

daa..

5 comments:

Unknown said...

kesengalan melanda blog aku..
senget2 akunye entry..
ish3...
sengal3...

Anonymous said...

whoitt...aku meja 494
jeling2 laa ok!
haha

gudluck yo!

Unknown said...

ok3..
ko tulis besa3 skit tau..
kang senang skit nk tgk..
haha

Anonymous said...

cess!
nape meja aku dpn skali???
x boleh nk toleh2 lgsg!
haha

Unknown said...

ko la dpn sangat..aku nk tiru kiri kanan kos lain plk..

lalala

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity