Wednesday, January 12

"kalau nk kawin kne ade duit"

betul ke kalau tkde duit tkleh kawin??

ape pendapatan korang??

eh2..

salah tanye lak..

ape pendapat korang??

klau mintak izin nk kawin pn parents akan cakap kalau ade duit boleh la..

(tulis ni macam ade pengalaman je..)

hehe

cmne tu??

maknenye kalau tkde duit tkleh kawin la ea???

kalau miskin then beria2 jgk nk kawin cmne??

cepat2..

beri pendapat korang yg maha bernas tu..

oh!!!mama, aku mahu kawen..(ni lirik lagu je okey)

hehe..


2 comments:

cik ani said...

Akak rasa betul la..kalo nk kawen kna ada duit.
Kalo org mskin beria2 nk kwen pun mgkn dia ada kot hrta serba sikit tg mmbolehkn dia kawen.lgpon duit bkn ms kwen ja.lps kmen kna pk jgk.rumah, transport, mkn mnum..haa..kn byktu nk kna pk.hehe..pd pndpt akak je la..org len sila bg pndgn plak..

fatiha said...

hehe...duit bleh carik..
tp maruah nk carik mne..
hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity