Tuesday, January 4

mulut gadis ayu berbaju kurung pink mengeluarkan asap...

tajuk tkleh blah ok..

td g keje kol 730 gerak dari umah..

opis bukak pukul 9...hari2 pn macam ni...

ujung taun nant bleh dapat anugerah pekerja contoh tk agak2nye??

hehe..


so,

sementara nk tunggu opis bukak (kebiasaannya dalam pukul 840 la...)

aku g lepak kt kedai bese mcm bese...

bekpes ngn arie dulu...

then da abis mkn arie pn berangkat ke opis dia plk..

di bukit jalil ok...

betapa baiknye dia sanggup temankan aku..

huhu..puji buah ati sendiri...hehee...


so lepas arie bergerak aku pn duk la termenung sorang2..

asal ade org lalu je pandang..

then senyum2 simpul lagi manis ok..


tapi arini ade lak fenomena yang agak menyakitkan mata dan hati..

hehe...

aku pg2 ni nk hirup milo panas...

eh..salah2..

nk hirup udara yang segar..tp banyak plk "naga" yang datang kt kedai tu...

korang yang isap kang aku lak yang mati dulu..


tetibe ade la sorang awek ni..

cun bleh tahan la..berbaju kurung pink..berjalan lemah lembut dan ayu..

masuk kedai then senyum kt aku...

serius, manis senyuman dia..

tp aku perasan ade asap ape ntah kuar dari tangan dia..

aku intai2 la..

tp tk nampak....lalala..

aku pn jeling3 la dia..nk tau jugak..busybody la kate org..

rupenye dia pn "naga" jugak ok..

kensel nk wt kakak ipar...

dia dengan bangganya menyedut dan menghembuskan asap maut tu..

aku plk yg rase cm malu..

siap g amik bekas isi habuk rokok lg...


wanita oh wanita...


korang rase bergaya ke tgk perempuan merokok??

pakai baju kurung lg..

nasib baik la tk pakai tudung..

sedap ke rokok tu??asap dia pn da busuk gle..

tk suke tgk...



4 comments:

jijie said...

dulu kan pernah sorang kawan perempuan bagitau. die merokok sebab nak bagi suara die sedap... aduhai.. terkesima dengar alasan beliau

fatiha said...

ha??yeke??
so skrg suare dia da sedap ke??
hehe

Anonymous said...

salam..teha..keje katne skrg? ko nye tesis dag settle kan... next year grade jmpt aq tau..hehehe

~team~

fatiha said...

wsalam..
hoyeee...
rindu ko..
tesis aku da settle da..
status daftar diri adalah "tamat pengajian"..hehe

keje kt bangi je..
area warta..
jemput2 bln 8 nant..
bwk adiah besar2..
hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity