Thursday, May 7

exam da abis ari isnin aritu...then blk umah...arini baru je blk kolej balik...sok kena g perak plk...isnin dah start latihan industri da... blogger-emoticon.blogspot.com huk3...jauhnye...tknk g bleh tak??? blogger-emoticon.blogspot.com nanti takleh jumpa laling aku..huk3...cedih3...2 bln tu...rindu3.... blogger-emoticon.blogspot.com ..arini sedih je..asyik nangis je..huhu.. blogger-emoticon.blogspot.com ..huk3...tknk g!!!tknk g!!! blogger-emoticon.blogspot.com ..tibe2 je rase kosong lak.. blogger-emoticon.blogspot.com ...ya Allah...tabahkan lah aku...berikan lah aku kesabaran yang tinggi...huk3...aku menyayangi dia sepenuh hatiku...berkati la kami...rahmatilah kami...satukanlah kami...amin...... blogger-emoticon.blogspot.com ... sedihnye....huh... i love u sayang!!! blogger-emoticon.blogspot.com

5 comments:

CikLieYzaOnline said...

hahahaha..
cinta punya pasal...
hati meronta2 tatkala datangnya perpisahan..hahaha

hrp2 bersatu la pasangan mempelai ni yo..amin..

cik teho,den nk suh ekau masuk blog den ni utk buat ucpn..sbb ekau slalu kasi award kek den.so,silalah buat ucapan terakhir sblm den juga pulang ke kampung halaman yg jauh nun di sebalik bendang.ok,tenkiu kiu...

cayang cik teho.muah3

miss capricorn said...

wah...teha kah ini?

nurfa said...

hehe...nape terkejut aimi???aku la ni...yg ori punya..hehe

nurfa said...

den tk ponah berpisah lamo2 ngn dio tau cik liza...bolom ponah laie...tu yg rase sodih bona hati den ni...huk3...

CikLieYzaOnline said...

hehehe..sabar2..

den dh abis la cik teha,
10hb ni den dh stat praktikal kat kedah fm pastu bulan 8 den konvo...
tu yg den cedih xleh jumpa ekau dh tu..
huhuhuhu..
ekau jaga abg studio den tu baik2 yo..
hahahaha...
sentiasa la nengokkan dio tu...
dio tu penerbit den yg terbaik kek malaya ni...
sebab dia la den dapek jumpo ekau kek alam maya ni..wuwuwu.,cam sodeh lak...ok cik teho..den balik sok..babai...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity