Friday, June 12

22 DAYS TO GO

lagi 22 hari lagi aku kene tinggal kt teluk intan ni...tak sabar plk nk balik ke bangi...bak kate orang "tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempat bermain"..bak kate aku pulak "tempat kerja lagi dikenang inikan pula tempat bercinta"..hek...masuk akal tak???arie tauliah lagi 9 hari lagi...sori sayang, tak dapat datang mase sayang tauliah nant...sekarang ni macam bese la...online kt opis..kt tempat en.ani...tapi en. ani da pindah ke JAS ipoh...

minggu ni aku keluar ikut pegawai sekali je..tu pn g wt serbuan kt umah orang yang ternak khinzir tanpa lesen...pergh..semak gile umah dia...tu la first time aku tgk khinzir secara live...depan mata ye..bukan secara live kt tv...besa ku tgk yang katon tu je...

petang ni pulak aku nk ke umah makcik aku di air kuning..sesaje melawat..
malas la nk letak gamba kt entry ni...nanti2 la aku letak...

rindunye kt arie...mlm tadi call arie..tapi kejap jek dapat call...suara dia cm lain jek...cmne la dia sekarang ek???sihat ke tk la tu..risau aku...

yey!!projek aku tuk jas ni da siap..tinggal lg report BJ ngn lecture yang tk siap lg...banyaknye....30hb ni ade hari bersama pelanggan...kitorang pn join jgk..tapi taktau lagi la kitorg kne wt ape..

5hb ni kitorng da pn berangkat balik ke ukm..riangnye hati...da janji ngn arie nk jumpa 5hb tu..tak sabar2 da ni...nk tgk cmne rupe sayang aku tu..berubah ke tk agaknye...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity