Saturday, June 20

se "tengahari" di KFC

haloooo everybody... blogger-emoticon.blogspot.com baru nk update belog arini...arini tk keje...bleh aku bergonjeng kejap...hehe..tengah online kt kfc ni...arie tauliah arini..yey abis pn latihan dia...pasni bleh la msg cm bese...

hari selasa lepas 16/06/2009 kitorang g melawat ke kilang oleokimia unitata...sesaje melawat...kitorang g ngan encik helmi, encik roslee, encik suhaimi... blogger-emoticon.blogspot.com nk tengok gambar kitorang?? jom!!



time ni baru nk bergerak..dalam x-trail...muza tengah tido tapi bleh lak senyum tu..



posing kt depan pintu masuk pejabat unitata...ala2 malaysian top model gitu..



melawat kawasan..mcm YB plk..pose ntah pape..




gelapnye..muza sorokkan rokiah..



muza tido versi ke dua...farhana tk dapat dikesan plk..aku mesti nmpk..



bergamba bersama daddy angkat kitorang...hak3..muza poyo..



gadis2 cun di tembok batu..cun kn!!!



biogas production plant UP plantation..gamba rajah yg en. roslee terangkn kt aku..menangis dia aku tk paham...



mesyuarat VIP...sweater biru tu aku!!kalau da knl pn nk bgtau jgk..tgh cakap tu pakcik farhana..


tu je la gamba yang bleh tunjuk...best!!! makanan kitorang ditaja oleh unitata... makan free jek...
kenyang2...

lagi 14 hari lagi akan balik ke tempat asal..haahah..
okla..malas nk taip da...

jumpa lagi...
da..

salam dan salam sejahtera...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity