Friday, February 19

aku sangka aku kuat...
ku sangka aku tabah...
rupanya tidak!!

aku lemah..
aku lelah..
aku penat..

perkataan itu...
aku berjanji tk akan menyebutnya lagi..
tp seringkali aku gagal..
hati dan jiwa meronta..
ingin menyebut..
ingin mempersoalkan tentang itu..

aku sudah penat meminta..
dari dulu hingga hari ini..
namun ia masih juga bukan milikku..
hatiku merajuk berkali2...
sehingga aku berasa begitu letih dan bosan..

dan sekarang sekali lagi aku berazam..
tidak akan menyebut dan mempersoalkan perkara itu..
sehingga waktunya tiba..
kuatlah wahai hati..
tabahlah wahai jiwa..
sabarlah wahai diri..

akan ku tunggu ia hadir..
walaupun 2o tahun lagi..
walaupun ia mugkin tidak akan hadir...
aku tetap akan setia menunggu...



***gamba ini hanya hiasan dan tiada kena mengena dengan entry diatas***



No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity