Thursday, December 3

aku sungguh tk bersemangat untuk meneruskan perjuanganku yang terakhir...
sem terakhir, tesis, dan segalanya pasal study...
sungguh3 hilang semangat..
ade sape3 bleh bantu aku??
huk3...

sedih lak aku...
sape leh tolong pulihkan semangat aku??
i need it back..
need to finish my thesis as soon as possible

adeh!!!
aku slalu mcm ni..
nk nangis la...
aku hilang semangat sbb usul ku di reject..
knp diorang tknk paham kedudukan sekarang ni..
huhu...

i hate this...
aku nk merajuk..
padan muke diorang ngn aku skali..
huk3...
mls la aku..

p/s: luahan perasaan terpendam sebelum menjadi dendam...

miss n luv u arie...



No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity