Friday, December 4

ATIQAH 2009 GIVEAWAY



aku join lg 1 giveaway contest...

cun la adiah3 dia...

aku nk!!aku nk!! tk kre...

giveaway ni anjuran atiqah

cmne ntah aku leh jumpa blog dia ni..

lupe dah aku...

byk jugak syarat3 tuk contest ni...

berpeluh3 aku nk penuhi syarat3nya..

cm syarat puteri gunung ledang plk..

tp ni puteri gunung mane lak ek??


adeh!!!

da lari dari topik ni...

mari balik ke jalan yang benar..

jom la tgk syarat3nya...


syarat3..

1. WAJIB jadi follower kedua2 blog beliau...

nasib 2 je blog beliau, klau tk jenuh aku..

wajib means berdosa klau tk wt...

jd aku dh wt da...

bukti???

tgk sini...




da percaya kn??


next!!!

2. letak link kedua2 blog beliau kt blog saya...

da buat jugak...

tgk sini..





ok da settle jugak...

next!!next!!

3. letak banner kt sidebar blog saya dan letak link blog http://pepelungu.blogspot.com kt banner tersebut..
da letak da..

settle jugak..

suke3..


next!!next!!next!!

4. pastu wt entry pasal giveaway ni dan postkn..

kne letak tajuk ATIQAH 2009 GIVEAWAY..

kene letak gamba banner kt dalam entry dan letak syarat3 yg telah ditetapkan..

yg ni tkde gamba dh...

tp sume aku da wt cume blum post je entry ni..

sat g aku post gune pos ekspres

okey..


5. klua da siap sume g kt blog atiqah pastu letak link entry ngn name panggilan kt ruangan komen entry ini...

last skali...

6. pemenang akan di pilih secara rawak..

maksudnya secara random..

eh..

bukan sama ke??

haha..


okey3..

tu je...

da settle sume...


klau nk tau pasal hadiah ngn tarikh tutup kne la jenguk ke blog atiqah..

klik sini..

rahsia..

tkleh bagitau kt sini..

lalala...


wish me luck..



3 comments:

-atiQah- said...

wah!!! menariknya cara awak post entri nih..hehe..
sebenarnya saya nak wat syarat2 yg senang je, rupanya sampai berpeluh jgk..hehe..maaf ya..

apa2pun, terima kasih! :-D

Unknown said...

haha..
berpeluh sebab bukak kipas slow je..
tu yg berpeluh3 tu..
tkde kaitan pn ngn syarat3 tu..
saje wt gempak..

Abam Kie said...

Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Buat MOU, OK? Thanks.

Zuki (zukidin.blogspot.com)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity