Wednesday, December 2

berubah kepada yang lebih baik

tajuk tkleh blah kn???
hehe...
saje je nk wt gempak...

aku baru je blaja memandu...
memandu ape??
kete???
bukan..bukan..bukan..

nk tau??
tgk gamba ni..



ye..
saya menunggang moto..
bukan memandu tp lebih kurang la...
sila abaikan tarikh pd gamba...
sebab tarikh tu salah..

haha..
takut nk mule naik..
tp ble da naik rase best lak..
lum berani lagi aku....

dan..
org yg mengajar aku tunggang moto ni
sangat lah garang dia..
cakap tk mrh tp muke ganas tu..
hehe..

ni la orgnye..



comel kn??
tk nmpk cm muke garang pn..
tp ble start nk blaja je muke dia pn bertukar ganas
hehe...
bleh lak kutuk3 dia kn..

kekasih hati aku la yg ajarkn..
i luv u sayang...




No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity