Tuesday, December 1

foto cinta suci contest

aku nk join contest lagi..
kali ni kne tepek gamba couple plk..
contest ni anjuran incik fird

contest ni terbuke kpd sume rakan3 blogger yg sedang bercinta, bertunang dan yg telah kawin pn bole...
of course aku sedang dilamun cintakn..
no tunang..
kawin pn no...
blum sampai seru ok..

pastu kne postkan gamba ciut miut kt blog SENDIRI
kne ade 3 perkataan yg menggambarkan ekspresi cinta anda dan pasangan...
musti kretif okep..
tp aku tk kretif pn..
hentam la labu..

hantaq byk3 gamba pn tkpe...
tp hanya satu je yg akan dipilih..
yang terbaik la..
pertandingan ni start 28 november 2009 sampai la jam 1200 19 disember 2009..
sempat lg nk masuk ni...

jom join ramai3..
post gamba je pn..
klau nk tau lebih lanjut g la ke blog encik fird..
nk tau adiah ape ke, cmne nk masuk ke, nk tgk contoh gamba yg cantik ke..
g la bertanya kpd encik fird

dah3..
aku nk tepek gamba lak ni..
jom tgk...
tp jgn sampai termuntah tau tgk gamba ni..







ini entry jiwang...
haha..
okey..
tu je gamba yang ditepek..
byk lg sebenarnya..
aku sangat sayang arie...

wish me luck tuk contest ni n prhubungan kami jgk...
doakan kami kekal tuk selamanya..
INSYAALLAH...
amin...

daa..




No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity