Monday, November 2

CITE KAWAN-KAWAN

oh...tadi aku ym kawan lame aku..
time skull2 dulu..
dia bace blog aku..
then ngadu..

"oit3...sume cite pasal cik abe je...
mane cite kawan2??"

lebey kurang cmtu la dia cakap..
hehe..

aku mmg nk tepek gamba2
zaman2 jahiliyah aku dulu...
haha...

muke masing2 innocent je...
tp kne g curik3 gamba kt fs org dulu..
lalala

jom la tengok gamba my friends...



ni gamba mase minum3 n makan3...
tengah malam..
time ni ade org blanja...
ni la akunye bff time skull dulu...
yg blah kiri tu syawal, ifa, naz, aku a.k.a cik arie, mai...

time ni sume da berjaya melangkah ke pengajian yang lebih tinggi...



ni time skull lagi...
kt kanteen..
time balik da ni...
cube carik aku yg mane??


ni plk kwn2 time skull rendah...
tp ade menengah jgk...

time ni kt skull rendah aku dulu..
jd fasi tuk satu program bdk3 upsr...


okei2..
tu je la...
gamba tkde la... tu je yg ade...


luv u mr arie...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity