Thursday, November 5

KOLEJ MATRIKULASI MELAKA

ni kawan2 aku time matrik...
rumate n jiran depan blek...
ni je la jiran yang paling dekat pn....

jiran2 yang lain dipisahkan oleh tangga dan toilet...
sebelah kiri plak tkde jiran...
maknenye kami yang ujung skali...
lalala...

jom tengok wajah2 comel dan jelita kami...


kitorang g berkelah ke pengkalan balak
semasa exam...
soknye ade paper bio n fizik..
tp kitorang sangat gembira..
lalala

kitorang terjumpa buai ni kt pantai tu..
hehe...
berebut2 la kanak2 ni akan buaian yang tidak banyak itu...
tengok..
comelkan kami...


mari berkenalan dengan rakan2 saya..
kita mula kan dengan:


ni azie...
cutekn dia...
hehe...
ni bdk dpn blek aku..
sekarang ni belajar dekat UMP...
amik computer system n networking


ni pulak hidayah..
ni rumate aku...
budak fizik dulu..
sekarang kt UniMap..
amik bioproses..


then..
ni ili...
jugak bdk dpn blek aku..
rumate azie td..
seekarang kt UKM..
amik mekanikal engineering...


ni sim..
bdk penang...
rumate azie n ili..
sekarang ade kat UPM


ops...
sori gamba ni terkecik plk..
ni no-ink..
rumate azie, ili n sim..
sekarang ade kat...
eh3...aku da lupe la dia ktne???
kt UMT kot..


ha..
kenal tak??
ni la aku..a.k.a cik arie...
aku ni rumate dayah..
hehe..
sekarang kt UKM
amik environmental science...


tu je la...
tu la kawan2 aku mase time matrik...
mane rumate aku lg 2??
hehe..
ade..
tp gamba tiada dalam simpanan..
nak grab takut diorang marah plk...
hehe...

rumate aku lagi 2 tu...
fion
sekarang kt ukm...
amik math..

lagi sorang
yuna..
sekarang kt UMP
amik chemical engineering..

ok3...
tu je untuk mase ni...
daa...

p/s : mr arie..cepat la sampai..
da lapa tahap tkley blah da ni...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity