Saturday, November 7

KUNCI OH KUNCI

tadi aku telah alami satu peristiwa yang mmg tkley blah....
huk3...
kunchi blek ku tertinggal di dalam bilik...
rumate ku tiada..
terpakse la aku merempat di blek kawanku...
farhana oh farhana...
hehhe
then aku msg rumate ku..

"rok, ko blk ble ek??
kunci blek aku tinggal dlm blek la...
huhu"

lebey kurang la...
tk lame pastu rumate aku reply


"ala, aku blk 12hb la..
nant aku tnye abang aku leh anta g sane jap tk"

aku menunggu dengan tekun dan sabar..
pastu dia kate abang dia anta kol10 nant....

alhamdulillah...
yes!!!bagus2...

tengok jam kol2056..
lame lagi...
lepak2...borak2..baring2...
gosip2..dengan farhana oh farhana..
hehe...
sebenarnya membincangkan isu2 semasa tu...


then perut terasa lapar..
kruek3...
aduh...

mr arie datang anta magi...
thanks mr arie..
luv u...

tengah3 makan kt blek no 515..
ade bunyi ketukan dipintu..

yes!!rumate ku da balik...
berlari2 anak kucing ke bilik semdiri...
amik kunci n ucap terima kasih..
pastu trus blah g sambung makan...

then lepak3 lagi...
gosip3 lagi...
ish aku ni..
kunci da ade pn menempel dibilik org lain lg..
hhaha....


mr arie bgtau...
ade org curik kunci moto dia....
huh...
kepada sesiapa yang mencurik kunci tu..
sila la pulangkan ye...
jahat sungguh anda ni..

tu je la nk cite pn...
cian mr arie..
daa...

p/s: miss n luv u mr arie...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity