Tuesday, November 24

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

entry ini ditujukan khas untuk semua umat islam didunia...

ceh..

mcm la satu dunia bace blog aku ni kn...

tkpe3...

kepada sesiapa yg bace pn bleh la..

selamat menyambut hari raya qurban atau nama lain hari raya aidiladha...

yang akan disambut pada 27 November 2009

bersamaan dengan 10 zulhijjah 1430...

pada hari Jumaat....


aku blk kampung esok...

so blog ini akan bercuti sehingga beberapa hari yang akan diberitahu kelak...

hehhe..

sesiapa yang balik kampung tu silalah berhati3 di jalan raya ya...

semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju..

yg naik bas tu silalah ingtkan drebar3 anda supaya pandu dengan cermat ye..

elakkan diri dari termasuk dalam statistik...

mcm iklan la plk..

pedulikkk...


aku blk dengan mr arie...

doakan kami selamat sampai ke destinasi masing3 ye..

aku akan ke teratak bonda dan ayahanda di serting, N9

dan

mr arie akan ke teratak bondanya di buloh kasap, Johor..

tp kebiasaannya akan singgah ke rumah aku dulu...

lalalalla...


selamat bercuti semua..




No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity