Sunday, November 1

kalau mencintai itu bererti
menerima kekurangan dan kelebihan orang yang kita cintai
aku sangat mencintainya...

atau

kalau mencintai itu bererti
selalu berusaha untuk membahagiakan pasangannya
aku sangat mencintainya
dan tidak sanggup melihatnya susah dan sedih


kalau sememangnya tanpaku hidupmu akan bahagia
aku sedia pergi
walaupun itu bererti aku akan selalu menangis
dihimpit kesedihan
kerana cinta yang tidak kesampaian


jika mencintai itu bererti
kesediaan untuk menjadi sahabat
dalam suka dan duka
serta menjadi lawan semasa bertengkar
aku sangat mencintainya


apapun keadaannya
aku akan selalu menjadi sahabatnya
menjadi tempatnya bertengkar
menjadi apapun yang dia perlukan


terima kasih atas segala-galanya..
aku sangat mencintaimu kerana dirimu..
semoga kita sentiasa bersama
walau dalam suka ataupun duka...
terima kasih sayangku
harizal @ mr arie...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity