Friday, April 24

akukah yang bersalah???

huk3..cm nak nangis lak...ape nk tulis ni ek??cedih2...aku ke yang salah???mmg kot..ntah pape!!!sbnrnye nk luahkan rase sedih ni...hua4...huk4...knapa asyik aku je yg bersalah??aku pn tk phm...aku ingat kesedihan telah luput dari dalam diriku tapi rupanya masih banyak tersimpan dihati..
perasaan tu...
perasaan takut pada sesuatu..
perasaan takut terjadi sesuatu..
hanya maaf sahaja ucapan yang mampu ku beri..
maaf kerana membuat hidupmu susah...
maaf kerana sering menyakiti hatimu..
maaf kerana aku bukanlah sempurna...
bkn seperti yang engkau harapkan..
maafkan segala kesalahan ku padamu...
aku sangat menyayangimu...
                                                                

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity