Wednesday, April 22

detik2 menjawab paper ekonomi

huk3..nk cite ape ek??smlm jawab paper ekonomi..cam nkaku jawab soklan tu..mule2 tgk soklan....huh..cmtu la muke aku..comelkan..bkn sebab soklan tu susah pn..tp sebab aku da lupe nk jawab..hehehe......tapi nk buat cmnekan??kene la jawab jugak..dengan muke yang pasrah aku pn menjawab dengan yang setinggi langit..huh..ape da merepek..korang paham ke ape makne2 ikon tu??kalau tak paham tu wt2 la paham ea.. ni rupe selepas kuar dari dewan exam..tapi rupe dalam hati je la..nk tengok muke dpn member2 tak??ha...jap ea..jeng3 ini la dia....cover habis beb..hek2...

4 comments:

CikLieYzaOnline said...

hahahaha.ekau ni cik teha..bagus2,apa sekalipun,muko tetap kena cool....hehehe

CikLieYzaOnline said...

terre sgguh ekau menyamar....haha..comey...heeee

CikLieYzaOnline said...

hahaha.den asyik ulang baca posting ekau ni beratus kali dh cik teha....dh baca pun.den tetap nk baca lagi.mcm kelakar je.....xlarat den nk gelak...hehehehe.den nk amik posting ekau ni lotak kek blog den yo...den mintak izin ni...den amik yo...ekau x kasi pun,den totap nk amik gak.den suka la posting ni..hahaha.den lotak kek link bertajuk 'sarangheo'...ok,tenkiuuuu.

nurfa said...

hehe..ado2 yola cik liza ni..den tk buek klakar pn..huk3..realiti tu..tak macho la tunjuk muke sedih dpn member2..hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

love is the source of unity

love is the source of unity